Friday 23 January 2015

Feeling empty

Hai.. selamat malam semuanya

Sangat sangat kosong jiwa sekarang ini
Terlalu banyak khilaf dan kesilapan diri ini lakukan terutamanya kepada keluarga
Walaupun teleh menggembirakan dan membanggakan mereka dengan segulung ijazah namun masih juga mengecewakan meraka terutama di sisi gelapku
Biarpun perasaan itu belum cukup subur tapi ia lebih menjurus kepada itu, tapi apa daya aku? salah kah aku, andai saja mereka tahu aku begitu. apa akan terjadi?
Pernah satu ketika aku mendengar sendiri percakapan itu dan membuatkan aku tergaman, seluruh jantungku luruh sebaik sahaja tutur bicara itu selesai menuturkannya
Andai saja mereka tahu..


Hari ini satu lagi kesilapan telah aku lakukan
Kerana aku begitu marah dengan orang yang memperbodohkan family aku
Tempiasnya aku lemparkan kepada mereka sehinggakan aku tidak mampu berfikir dengan waras dan juga akal yang rasional
Hendak disesali semuanya sudah terlambat..
Maafkan aku seandainya aku sentiasa menyusahkan seperti tutur bicaramu
Selepas ini tidak akan aku menyusahkan kamu semua
Maafkan aku sekali lagi.....


Sesungguhnya..
Sekiranya aku bisa undurkan waktu dan berbalik ke waktu di mana aku mengenal erti gelapku dan kesilapanku
Akan aku lakukan
Dan aku pasti akan melarikan diri dari semuanya,
Ya, akan aku berbuat sedemikian agar ku bisa melupakan apa yang telah terjadi di masa lalu, kelmarin, semalam, dan hari ini dan kemungkinan juga esok
Biarkan saja aku jauh dan menjauhi
Jangan mudah untuk mencari aku lagi..
Bila kejayaan kedua ku menyusul maka aku akan mencari kalian semua
Jangan ratapi aku ye.......




sehingga kita bersua kembali
salam sayang khas buatmu familia
muahhhhhhhhh... chawwwwww... buenas noches

4 comments:

  1. Anything happens .. peliss jangan jauh hati dengan keluarga apatah lagi nak buang mereka. Sedih marah tue perkara biasa .. selesai rajuk balik la semua seperti biasa ... promise k ..

    ReplyDelete
  2. some day when you accept yourself as you are i hope you can have a conversation with your family about this. but before you do that, show them that you can take care of yourself. coming out to them is not impossible, and understanding may take time, but it's worth doing.

    all the best.

    ReplyDelete