Tuesday, 17 February 2015

Madah

Satu ketika dulu aku pernah memberikan kata kata ini kepada dia..

Sayang…
Ungkapan yang sesuai buatmu ihklas dariku
Kau Yang Satu di hatiku
Saat Cinta kita mula Bersemi
Di mana
Senafas Cintamu telah menjadi milikku
Dan itu menjadi
Impian Terindah kita dan ia menjadi
Pelabuhan Kasihku
Setulus Janjiku padamu dan
Ta’kan ku biar kita Sepi Tanpa Cinta kerna
akan ku buat Lakaran Kasih buatmu
bersama samanya akan ku selimut Kabus Kasih kita
ketika saat kau memulakan Bicara Hati dan
di sini Janjiku Bersamu sambil membawa pergi
Kasih Yang Suci di antara kita dan
Rela Ku Menanti dirimu sayang
agar Gelora Jiwaku menjadi Semusim Rindumu
kerna ku tahu Kau Hanya Untukku

Tapi sayang sekarang hanya tinggal kenangan
Bila malam menerpa aku teringat kembali setiap madah madah yang aku pernah bagi kat dia
Walauapun berlaku dan di mana pun dia, aku ucapkan selamat berbahagia

******************************************************************************************

Hidup perlu diteruskan
Walau sepahit hempedu semanis madu
Melangkah beringan detikan waktu yang sentiasa mengalunkan iramanya
Jangan pernah untuk berputus asa
kerna akan indah pada waktunya

******************************************************************************************

Chawwwwwwwwww dulu
Saranghaeyo
Buenas tardes
muahhhhhhhhhhhhhhhh

10 comments:

  1. hi KRS... ni first time blogwalking blog awk. haha.. cantik giler blog asrama.. ala2 legoland..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kerna sudi singgah :)
      banyak member cakap macam tu juga..hehe..
      biarlah kampus baru lagi :)
      tapi tu dah tinggal kenangan bagi saya.. :)

      Delete
  2. manis jugak Mike Mikelly ni. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. lagi manis awak Mr Nov..
      saranghae (tetiba)
      haha

      Delete
  3. Replies
    1. jom nyanyi nnt Kamen..
      akustik kan je :)

      Delete